dilluns, 19 de novembre del 2018

Som addictes a les pantalletes..?



Fa dos mesos, Apple, com la majoria de vosaltres sabreu, va treure a la venda nous models de telèfons mòbils. Vaig consultar els preus i em vaig espantar quan vaig veure que n'hi havia un que costava més de 1600 euros! Em vaig posar a pensar i em vaig adonar que realment invertim massa diners en un telèfon que a molts no ens dura ni un any i mig. A més, vaig tenir la curiositat de saber més dades sobre l'ús dels telèfons dels meus companys.

Aquestes són les preguntes que he preparat:
1. Quants d'anys tens?
2. A quina edat vas tenir el teu primer mòbil?
3. Quants de telèfons mòbils has tengut fins ara?
4. Quantes hores diàries utilitzes el telèfon mòbil?
5. Per a què utilitzes majoritàriament el mòbil?
6. Quines són les dues aplicacions que més empres?
7. Els teus pares et limiten l'ús del mòbil?

Alumne edat Edat 1r mòbil Quants de mòbils has tengut? Quantes hores diàries l'uses? Ús que en fas Aplicaci-ons que més uses T'imposen un límit d'ús?
1 13 10 5 2,5 comuni- cació Whatsapp i tik-tok no
2 14 11 3 4,5 comuni-
cació
Whtsapp i instagram no
3 13 12 1 3 mirar vídeos Youtube i instagram no
4 14 13 2 2 mirar vídeos Youtube i instagram
5 15 9 4 6 comuni-
cació
Whatsapp i instagram no
6 13 8 5 4 xarxes socials Instagram i twitter no
7 13 12 2 1,5 xarxes socials Instagram i youtube

Irene Vázques, 3rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada