diumenge, 25 de novembre del 2018

Ens agrada el la música!


Santa Cecília va ser una dama romana, màrtir del segle III, per la seva fe cristiana. És venerada com a santa per diverses confessions cristianes, i és la patrona dels músics perquè, mentre s'estava morint, va cantar a Déu. Per als catòlics se celebra el dia 22 de novembre.

Nosaltres hem volgut saber quina música agrada a alguns dels nostres companys de 3r d'ESO i, hem comprovat que el hip hop agrada molt als joves.
Na Carlota ens comenta que a ella li agrada molt el hip hop. I en Bruno, de 3rD, ens parla d'un grup, La Raíz, que també fa aquest tipus de música.

"El hip hop és un tipus de música i de ball originat als Estats Units. Es caracteritza per la seva base electrònica. Vaig començar a ballar als 4 anys i encara pens que ballar hip hop és el que més m’agrada en aquest món. Quan jo ball, la sensació és inexplicable perquè em sento lliure i si tinc qualque problema, mentres estic ballant amb el meu grup, no pens en els problemes, en els estudis o en procupacions exteriors, només pens en disfrutar el que estic fent.Quan tenia 4 anys la meva mare em va apuntar a ball per fer algun esport i tenir aficions, però quan vaig anar creixent em vaig adonar que era el que m’agradava de veritat i a poc a poc vaig anar pujant de nivell fins que vaig arribar a un grup de competició, un grup en què tots eren més grans que jo i amb més nivell però el professor va confiar en mi.Avui en dia, estic en un grup de competició en què anam de viatge un parell de vegades a l’any i estic molt contenta amb el que faig." Carlota Llobera, 3rESO

"La Raiz, un grup de música de rock, ska i hip hop, va decidir que aquest seria el seu darrer any. És un grup de Gandia, València, i està format per 11 membres procedents de tot el món: Pablo, Julio, Sen-K i Josep com a vocalistes. En els darrers 12 anys com a banda han tret 4 discs i 2 singels, el seu darrer treball ha estat un disc en directe del seu concert a Vistalegre, Madrid, per començar la gira d'acomiadament. Edu i Joan com a guitarres, n’Adri com a baix, en Carles com a trompeta; Xavi, al trombó, Pipe a la bateria i Jano com a DJ. Tenint tants de músics i tanta veu unides per al Rock, usen la seva música per passar-s’ho bé i com a protesta seguint el seu lema: Guerra al silenci."Bruno, 3rD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada