dijous, 16 de maig del 2019

Dia 4 de maig, dia d'Star Wars!

Avui vos parlaré de la saga a la qual estic enganxat. Molts la coneixereu, es diu Star Wars. La vaig començar a seguir fa uns deu anys perquè la meva mare hi està enganxada. M'agrada perquè és de ciència-ficció, gènere que m'agrada molt i perquè mai et deixa de sorprendre.
Qui no coneix la saga Star Wars? O a personatges com Darth Vader i el seu aspecte, la princesa Leia amb el seu famós pentinat o Skywalker i Yoda, que parla d'una manera molt peculiar..? Encara que l'expressió "Que la força t'acompanyi" és possiblement el senyal d'identitat d'aquesta saga.
Aquest fenomen ha estat tan gran que fins i tot s'ha decretat un dia específic per recordar aquesta franquícia creada per George Lucas. Va ser creat per fanàtics de la sèrie i difós per les xarxes socials. Se celebra el 4 de maig i tot té la seva història...
Aquest dia va néixer arran d'una publicació en un diari britànic del 4 de maig de 1979. En aquesta publicació, un grup polític felicitava a Margaret Thatcher pel seu nomenament com a primera ministra del país. Aquesta felicitació va donar lloc a un joc de paraules en anglès, a causa de la semblança amb el lema "que la força t'acompanyi".
El 2011 en un cinema de Toronto van celebrar aquest dia una marató de pel·lícules d'Star Wars. Va ser a partir d'aquest moment en què es va fer oficial aquesta data i les empreses de tot tipus aprofiten l'ocasió per oferir ofertes, descomptes i paquets especials de la saga.



Saúl, 3r ESOA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada