diumenge, 26 de maig del 2019

Anam al refugi de Son Amer!

Els passats 13 i 14 de maig els alumnes de 3r d'ESO C i D vam anar al refugi de Son Amer, acompanyats pels professors Miquel, Xavi, Fernando i Merche.
En arribar-hi el primer que vam fer va ser deixar l'equipatge i agafar una motxilla petita per començar la primera excursió,que va ser pels voltants de Lluc. Vam dinar a una esplanada habilitada per a aquest ús.

Al vespre tornàrem al refugi, on els professors van col·locar els nins a una habitació per a 25 hostes, mentre que les nines van dormir en altres dues habitacions.
Al dia següent ens aixecàrem ben d'hora, berenàrem i adesàrem les habitacions. Tot seguit visitàrem el monestir de Lluc i pujàrem al Santuari. A continuació, berenàrem i després vam anar al camp de futbol, que està al costat. Altres companys preferiren jugar a boxa o prendre el sol. Després de dinar ja retornàrem a Palma.

Ha estat una molt bona experiència perquè, tot i que tots ja havíem estat a Lluc, ens va servir per conèixer-nos una mica més, no només entre nosaltres, sinó també amb els professors, ja que normalment amb ells només parlam de coses de l'instittut i aquí hem compartit més confidències.

Jaime, Pau i Sonia, 3rD

El dilluns 13 de maig, la classe de 3r D i C vam partir d’acampada al refugi de Son Amer. A les vuit del matí ens vam reunir a la porta de l’institut, vam pujar al bus amb els sacs de dormir i les motxilles plenes i van començar les nostres meravelloses convivències.
Estàrem una hora de camí a Lluc. Una vegada arribats al refugi ens vam allotjar a les nostres respectives habitacions. Sobre les 10 del matí començàrem a caminar pels camins i paisatges preciosos de la nostra illa. Passejàrem fins a l’hora de dinar, que ens vam seure a menjar  i descansar amb les millors vistes de la tramuntana. Els professors ens deixaren temps lliure per escalar i descobrir naturalesa i al cap d’una estona vam tornar a caminar cap al refugi. Es van fer les set de l’horabaixa i ens havíem de dutxar. En acabar les 50 dutxes, sopàrem al menjador de pollastre amb patates. Més tard, vàrem poder gaudir d’una nit a la muntanya escoltant la veu de la nostra companya amb la guitarra de fons. Es va fer tard i els professors ens van fer anar a dormir, es van apagar tots els llums i no es varen encendre fins a les set del matí del dia següent.
Ens vam despertar, vestir i berenar. Recollírem les habitacions i ho ficàrem tot dins les nostres motxilles. Sortírem a la terrassa i tenguérem una horeta per acabar de gaudir del silenci i del sol de Lluc. Alguns cantàrem, altres dibuixaren, prenguérem el sol i riguérem com mai. Es va fer l’hora de partir cap a casa i baixàrem fins allà on ens esperava l’autocar.
Aquesta experiència va acabar, però les amistats que es varen crear no s’oblidaran mai.