dijous, 6 de juny del 2019

Rates, el retaule del flautista

Els nostres actors i actrius ben emocionats!


Avui parlaré de com em vaig sentir actuant damunt l'escenari del Teatre Catalina Valls.
Començaré dient com es deia l'obra, es deia: "Rates, el retaule del flautista'. Aquesta història ens conta com un home, amb la seva flauta mágica, elimina les rates d'un poble, però la nostra representació era una adaptació del famós conte.
Però a mi em fa il·lusió contar-vos com em vaig sentir. La primera vegada que vaig sortir estava un poc nerviós però els nervis, a mesura que passava el temps, es convertien en emoció, amb ganes que l'obra sortís genial, no sé com ho he d'explicar... Sabeu què? Jo pensava que veuria la gent a l'escenari, però no, amb la llum dels focus només es veu la primera fila de gent! Resumint...VA SER UNA PASSADA!!!!



Marc Tomás, 1rESO D


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada