dimarts, 18 de juny del 2019

La redacció de Paperum vos desitja un bon estiu i s'acomiada amb unes reflexions i desitjos...

Redacció de 3rD
Redacció de 3rA
Sabina: Ha estat un any esgotador a causa de la quantitat d'exàmens que hem tengut a certes èpoques, però per altra banda m'ho he passat molt bé amb els companys. Em fa il·lusió passar part de les vacances amb el meu pare a Màlaga.
Miquel: Trob que els professors en general ho fan bé però a vegades se passen perquè posen molts deures i no tenen paciència. Però sabem que ho fan per al nostre futur. Ara vull passar l'estiu dormint cada dia fins a la una.
Aida: Ara mateix el meu desig és acabar el curs i ser lliure!
Marteta: El meu desig per aquest estiu és mirar totes les sèries i pel·lícules que m'han quedat pendents.
Gema: Aquest curs m'ha passat molt aviat perquè m'agrada venir a l'institut. El pitjor que record és el primer dia perquè començava els estudis en aquest centre i no coneixia ningú a la meva classe. Però ara estic contenta. Aquest estiu vull estudiar italià i em fa il·lusió llegir novel·les.
Marc: Aquest curs m'ha agradat més que l'anterior perquè he fet més amistats, els estudis m'han anat millor. Aquest estiu vull dormir, nedar, menjar molt i quedar amb els amics.
Adrià: Aquest estiu jugar a la play!
Saul: D'aquest estiu em fa il·lusió anar a Esparta i Atenes amb la meva mare.
Àlex: Vull "hivernar" tot l'estiu!
Sole: M'ha agradat venir a l'institut, però l'hivern no m'agrada...
Bernadette: Ha estat un curs molt intens per la quantitat d'exàmens i perquè ha estat un gran canvi respecte al curs anterior. Tenc ganes d'anar a la piscina!
Chiaro: Vull anar a la platja amb els amics i tenc ganes d'anar a Barcelona amb la família.   
Natalia: Em podria haver anat millor el curs, m'he distret massa i l'he trobat difícil. Esper no haver d'estudiar molt aquest estiu.
Rokaya: M'ha anat millor aquest curs que el passat. Desig anar de viatge.
Joan: Ha estat un curs complicat, un canvi molt gran respecte el curs passat. Vull anar de viatge a Escòcia i a Menorca.
Pau: Ha estat un curs bastant "inbox". A l'estiu "calcativearé" amb els amics.
Dani: Podria haver treballat més aquest curs. M'ho he passat molt bé amb els companys de classe. Aquest estiu aniré de viatge a Ucraïna a veure la família.
Jaime: Els professors m'han agradat bastant, m'ha agradat molt mates. La sortida extraescolar més xula ha estat el campament al refugi de Son Amer. Aquest estiu aniré de noces familiars cinc vegades a Madrid.
Víctor: El curs m'ha anat pitjor del que em pensava, per tant, hauré de fer feina a l'estiu, però també viatjaré i veuré els amics.
Sonia: Ha estat un curs estressant però també m'he divertit amb els companys. M'agradaria anar de viatge.
Laura: El curs ha anat molt bé. Aquest estiu esper amb ganes anar al torneig de futbol a Huelva.
Dani A.: Aquest curs he davallat acadèmicament, però el curs que ve esper posar-me les piles des del principi. A l'estiu hauré de recuperar matèries, però també vull menjar mango. ;-)
Álvaro: aquest curs no he fet gairebé res, però l'any que ve començaré una formació bàsica que m'anirà molt bé. Aquest estiu aniré molt en bici i també menjaré mango amb en Dani i n'Hugo.     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada