divendres, 27 d’octubre del 2017

Parlam amb els alumnes de PEMAR




Enguany s'aplica el programa de PEMAR també a segon d`ESO i per això hem entrevistat alguns alumnes que el cursen .
Abans de començar l'entrevista és important saber el significat d'aquesta paraula: Programa Educatiu de Millora de l`Aprenentatge i el Rendiment, que com indica el nom, el que pretén és ajudar alumnes a qui costen els estudis i així els professors els ajuden perquè al final millorin i puguin promocionar.
Per aquesta raó he entrevistat en Toni Muñoz i na kimberly Campos.

Com vos vareu sentir quan vos varen dir que repetíeu primer i que a segon hauríeu d'anar a PEMAR?

Toni : La veritat és que al principi em vaig sentir molt trist i quan em varen dir que havia de canviar de grup em va fer molta ràbia.

Kimberly: Jo també em vaig sentir molt malament ja que a primer d'ESO, quan vaig haver de repetir, ja havia fet amics i que després me posassin a PEMAR amb gent que gairebé no coneixia, no em va caure bé.

Creis que fer 2n d'ESO a PEMAR és un inconvenient o un avantatge ?

T: En part és un inconvenient perquè ens han separat dels nostres amics i tenim pocs professors, que veim molts de pics, i era més entretengut tenir-ne més.

K: Jo crec el mateix que diu en Toni, però també trob que és un avantatge perquè som més poquets i ens poden ajudar més.

Toni, tu que ens has dit que teniu pocs professors i moltes vegades, en ho pots explicar?

T: Clar, tenim un professor per Català, Castellà i Socials. Després tenim un altre per Mates i Física i Química i un altre per Plàstica i Tecnologia.

K: Després un d´Anglès i un altre per Educació física. La veritat, això de tenir només sis professors per nou assignatures no ens agrada molt.

Creis que a PEMAR milloraran les vostres notes?

T: La veritat és que no ho sé si anirà pitjor o millor.

K: En principi ens hauria d'anar millor, però no ho sé.


Carme Sánchez, 3rESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada