dimecres, 9 de novembre del 2016

Entrevistam un alumne-peix...

Avui hem fet una entrevista a Salvador Reynés, alumne de la nostra classe, sobre l'esport que practica, la natació.
  • Amb quants d'anys vares començar a nedar i com te va arribar aquesta afició?          Vaig començar fa 10 anys, és a dir, amb 4. Simplement vaig iniciar aquest esport quan vaig aprendre a nedar. M'agradava i ja vaig començar a competir.
  • A quin club?
    Club Natació Palma.
  • Quin estil practiques?
    Crol 50 i 100 metres.

  • Quantes hores setmanals entrenes?
    Entrén 15 hores setmanals. Tots els dies menys diumenge.

  • Has anat a cap campionat?
    Sí, he anat al campionat d'Espanya.

  • A quin lloc vares quedar?
    Vaig quedar 31 de tota Espanya als 100 metres crol.

  • Has anat a altres competicions?
    Sí, a les de lliga i a les de trofeus.

  • N'has guanyat qualcuna?
    Sí. He guanyat 30 medalles i 11 copes.

  • En qui et fixes per fer el que fas? És a dir, tens un ídol?
    Sí, Michael Phelps.

  • Com compagines aquest esport amb els estudis?
    M'organitz. Quan arrib a casa din i després faig els deures i estudiï. Després vaig a entrenament, de 17:30h a 21:00h. Quan torn acab la feina si no ho he pogut fer abans.
Lídia Moreno i Ainhoa Sánchez, 3rD


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada