dissabte, 12 de maig del 2018

Anam a veure els companys al Teatre Catalina Valls

Al final de l'obra tots contents!

El passat 9 de maig els alumnes de 3r d'ESO C i D i els de Pemar van anar a veure el muntatge teatral Escenes 3.0, al Teatre Catalina Valls, que van preparar els alumnes de l'assignatura de Projectes (les responsables de la qual són Lena Serra i Margalida Mas) i que van presentar dins la Mostra de Teatre Escolar.

A continuació teniu algunes de les opinions sobre aquest muntatge:

"Va ser molt divertit, es veia que els nostres companys s'ho passaven molt bé i que van treballar molt. Hi va haver moments en què el públic reia molt. Es tractava de diferents escenes breus sobre diverses situacions de la vida o temes, com el que podria passar en un avió, en una discoteca, etc. També hi havia una part que consistia en representar objectes amb els cossos, com un cotxe, un pamboli, un ca, etc. O què passa quan un venedor ambulant ven ulleres de sol..."  Carme

"Ho van fer molt bé, vam riure molt amb els seus balls i les seves actuacions. Se'ns va passar el temps molt aviat". Brisa

"Al principi no entenia les situacions, però després ja li vaig trobar el sentit. Les històries eren còmiques i els actors i actrius, és a dir, els nostres companys, anaven tots vestits de negre. A mi m'hauria agradat més que anassin disfressats. Me va agradar molt veure els companys actuar."  Sergio

"El començament vaig trobar que era avorrit perquè no l'entenia i no hi trobava la gràcia, potser m'esperava una obra amb un argument i no petites escenes. Hi havia situacions que em feien riure però d'altres trob que eren dolentes. Crec que si hagués durat més m'hauria agradat més. El que crec que no s'hauria d'haver mostrat és el documental sobre la Mostra de Teatre Escolar. Com que no coneixia els participants ho vaig trobar pesat." Denisse


"El conjunt d’actuacions van ser tan còmiques que el públic va esclatar de riure diverses vegades. Va ser insuperable, encara que un poc curt. L’obra de teatre anomenada ‘Avió i altre mogudes’ va tenir moments molt bons. També va ser molt còmic quan algú introduïa el nom d'un objecte o animal i entre tots els actors l'havien de representar." Fina

Redacció de Paperum

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada