dimecres, 4 d’octubre del 2017

Parlam amb dues alumnes de 1r d'ESO

Avui hem parlat amb na Marta Fornari i n'Andrea Duran, dues alumnes de 1r d'ESO. Volíem saber les seves primeres impressions pel que fa a l'instittut. Parlam primer amb na Marta:

Trobes difícil 1r d'ESO? Per què?
No, és una experiència que m'ha canviat la vida.
Has aconseguit adaptar-te al nou grup?
Trobes que hi ha diferència entre el professorat de Primària i Secundària?
No, és semblant.
T'agrada el funcionament del centre?
Quina és l'assignatura que més t'agrada? Per què?
Castellà, perquè és la que més bé em va.
Quina és l'assignatura que menys t'agrada? Per què?
Geologia. Perquè és molt fàcil.
Practiques alguna activitat extraescolar?
Sí, patinatge.

I n'Andrea ens comenta també les seves vivències com a nouvinguda:

De quina escola véns?
Del CEIP Establiments.
Quina primera diferència vares veure entre l'escola i l'institut?
La primera diferència va ser la quantitat d'alumnes i professors que hi ha aquí; hi ha molta més gent!
També el temps d'esplai és més curt. Abans jugava, ara només estic asseguda i xerr.
Com et senties el primer dia de curs?
Molt nerviosa, però volia començar.
Què trobes de passar de ser la més gran a la més petita?
Un poc de por, el primer dia em vaig espantar.
Trobes alguna diferència des del punt de vista acadèmic?
Sí, és un poc més difícil, però de deures no en posen molts.
Hi ha una bona relació d'amistat a la teva classe?
Sí, molt bona.
Què trobes dels professors?
N'hi ha de tot tipus, divertits, no tan divertits...
Quina proposta faries al centre?
Millorar els passadissos, són molt estrets!
Quines són les teves assignatures preferides?
Matemàtiques i Història.
Quines assignatures t'agraden menys?
Biologia i Llengua Castellana.
Com anaves a escola? Com hi vas ara?
Abans hi anava amb cotxe, ara hi vaig amb el bus escolar.

Andrea Duran

Marta Fornari

Aina, Lucía i Paula 3rB 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada