diumenge, 1 d’octubre del 2017

El patinatge, la seva passió...

Avui li he fet una entrevista a una de les poques patinadores (si no és l'única) del nostre institut. Segur que l'heu vista pels passadissos qualque pic, però no haureu pensat mai que li agradàs tant el patinatge. Estic parlant de na Maria Font Antón, alumna de segon d'ESOB, que amablement ens ha contestat el que li hem demanat:

Des de quan fas patinatge?
Faig patinatge des de fa cinc anys, és a dir, des dels nou anys.

Per què vares començar a fer aquest esport?
Vaig començar aquest esport perquè em va parèixer molt interessant i diferent.

A quin club el practiques?
Al Club Rodes D'or (Son Ferriol) on estic des que vaig començar.

Quants dies li dediques al patinatge?
Ni més ni menys que 4 entrenaments a la setmana , cadascun de 4 hores.

Has guanyat premis importats?
Sí, quan era benjamí vaig quedar la tercera de Mallorca.

Com fas per fer compatible el patinatge amb els estudis?
Al principi em va costar un poc, però després em vaig organitzar millor i ara ho duc bastant bé.

Tens qualque ídol?
Sí, na Mònica Gimeno.

Carme Sánchez, 3rC







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada