dijous, 28 de novembre del 2019


El meu inici de curs al Madina

Em record que el primer dia estava súper nerviosa perquè era la primera vegada que estava a l'institut nou. Dels nervis que tenia em vaig despertar a les sis del dematí. Una amiga meva també es canviava, però al Llompart, així que vàrem anar juntes de camí a l'institut. Quan vaig entrar estava súper confusa perquè hi havia un munter de gent mirant les llistes. Així que també vaig mirar les llistes i vaig veure que em tocava al aula A10. Vaig pujar les escales i vaig buscar el meu número de classe fins que vaig a arribar a una que posava A10. Mentre em quedava esperant veia que no passava ningú i li vaig preguntar a un nin a quina classe anava i em va dir que al C, i que la meva classe ja havia entrat.

Sorpresa, vaig entrar a la meva classe molt nerviosa i a l'entrar tota la classe m’estava mirant i jo avergonyida em vaig seure al costat de na Silvia. Després de xerrar una bona estona va venir Na Pilar i ens va canviar els llocs i vaig estar amb na Almudaina, que també em va caure super bé. Després d’una estona va anar tot bé i vaig conèixer a més gent com na Dariya, na Maria, na Progress… El meu primer dia va ser molt bo i ara estic súper contenta amb els meus nous amics en aquest institut.


 Luna, 3r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada