dimecres, 26 d’abril del 2017

Per Sant Jordi feim haikus

El haiku és una forma de poesia tradicional japonesa que en català anomenam tanka i que significa "poema curt". Consta de 31 síl·labes repartides en 5 versos plans sense rima, que segueixen la mesura 5-7-5-7-7. Tot i que els haikus segueixen més o menys una forma clàssica, nosaltres hem fet les nostres particulars tankes, desviant-mos una mica de la formalitat i intentant, simplement, crear una imatge suggestiva dedicada al dia de Sant Jordi, dia del llibre i de l'amor. 




Estic enamorada de tu
així com de les teves virtuds.
Per una mirada teva 
jo donaria la meva vida sencera.
Gemma Escobar, 3rB

Cont les hores, els minuts i els segons
Per tornar a tenir el que em fa embogir.
Ets la meva droga.
Manuel Garcia, 3rB

Podrà eixugar-se el mar en un instant.
Podrà esqueixar-se l'eix de la terra.
Però t'estimaré eternament.
Bruce Vich,3rB

L'amor és molt complicat,
però no estic enamorat de ningú,
quan et veig, ho pens, un amor podries ser.
Álvaro González, 3rC

Em fas dolent, em corromps per dins.
El moviment del teu cos em fa perdre'm,
però vull perdre'm amb tu si la nit ho vol.      Enric Llorca, 3rB                   



Sant Jordi acabà amb el drac
i d`ell en sortí una gran rosa
que agafà per a la seva estimada.
Albert Pérez, 3rB

En Jordi és amic de na Marta
i cada pic que la veu
es transforma en una mata,
perquè mor d' amor, quan la té al davant.
Joan Palos, 3r B
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada