dijous, 13 de desembre del 2018

Arriben les festes de Nadal!

L'estrella del Madina ens il·lumina a tots!

El Nadal és molt xulo per a tota la família, ja que es reunim tots i estam junts, xerrant de les nostres coses i de la nostra vida. Menjam xocolata, torró, ous de xocolata, neules...
A casa meva es menja de primer plat sopa farcida i de segon indiot farcit.  
Unes de les coses que feim i que més m’agrada és l’ "amic invisible" amb tota la família, amb els meus cosins, amb els meus oncles, amb la padrina, la mare, la meva germana i jo.
Ara m’agradaria contar-vos un poc el que fan els meus companys de classe per Nadal.

PAULA- La Nit de Cap d’Any anam amb la meva família a sopar al Wok, i enguany anirem de viatge a un lloc d’Espanya.
LUCÍA- Dinam el dia de Nadal sopa farcida. Quan obrim els regals ens hi posam a jugar.
CARLOTA- Per Nadal anam a un restaurant amb tota la família. Alguns anys hem partit  de viatge. La Nit de Cap d’Any surt amb les meves amigues a celebrar-ho.
IRENIA- Tiram coets al terrat de casa.
NEREA- La Nit de Nadal obrim els regals després de sopar tots junts.
GEMMA- Obrim els regals el matí de Nadal a casa dels meus avis.
POL- Celebram el meu aniversari i menjam sopa farcida.
TONI F.- Ens feim molts de regals.
ALEJANDRA L.-Jo, que som de Colòmbia, celebro unes festes una mica diferent, no tenim Reis d'Orient ni Pare Noel i el Nadal comença oficialment el 7 de desembre. Des de petits sabem que són els pares els que ens duen els regals. Posam arbre, igual que aquí. La gent decora els barris amb fanalets de llum.
Valeria Abella,3rB, Irene Vázquez, 3rA





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada