dimarts, 7 de novembre del 2017

Al Madina també hi ha màgia...

Nosaltres, les bruixes més poderoses de l'IES Madina Mayurqa, volíem mostrar-vos el nostre màgic i increïble món; hem demanat a altres mags i bruixes com duen això de viure entre Muggles...

TEST DE LA TEVA CASA DE HOGWARTS

ENTREVISTES
Periodista:Hola Maria!
Maria: Hola!
P:Com duus això de no anar a Hogwarts?
M: Malament, em fa molt de mal, encara no m'ha arribat la carta...
P:No t'ha arribat?!
M:No,no, se m'ha perduda.
P:Sí, és clar, segur, segur... I, és difícil viure amb muggles?
M:Uff, ni t'ho imagines...
P: De quina casa ets?
M: Sóc de Slytherin

Periodista: Hola Marc!
Marc: Hola!
P: Com duus això de no anar a Hogwarts?
M: Qui t'ha dit que jo no vaig a Hogwarts?
P: Vaja vaja, si tenim per primera vegada un testimoni d'un nin que ha anat a Hogwarts!
M: Sí, alguna cosa així...
P: De quina casa ets?
M: Sóc de Hufflepuff
P: Genial, moltes gràcies, fins una altra ocasió!
M: Adéu!

Periodista: Però bono, si aquí tenim una Gryffindor..!
Sol: Sí, sóc jo.
P: És clar, ara respon: t'ha arribat la teva carta?
S: No l'he rebuda, i de veres, em sento molt malament, cada dia és pitjor, però m'assec devora la bústia a esperar si m'arriba...
P:I, creus que és molt difícil viure amb muggles?
S:Mira, em trob cada cosa que...
P:Ha ha ha ha... T'entenc... Bé, fins després!
S: Adéu!

Periodista: Hola Andrea!
Andrea: Hola!
P: Tu, has anat a Hogwarts?
A: La veritat és que no, però encara seguesc esperant.
P: De quina casa ets?
A: Sóc de Ravenclaw.
P: Aix, que guai!
A: Bé, moltes gràcies, adéu!
P: Fins una altra!

Les bruixes Fina i Mariona, 3r C


                                                 Il·lustració de Jaume Salamanca, 3rC



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada