dimarts, 17 de gener del 2017

Gloses als professors

Gloses de Sant Antoni (de bon rotllo, eh?)



No m'agraden els professors    
i menys les assignatures,                                                 
preferesc les aventures                                               
i no passar tants dolors.

Dins el meu ordinador
vull tot el dia estar,
jugant a un joc de manar
i acabar sent guanyador.                                                       

Divendres és el millor
perquè acaba l'institut,
a la pilota faig un xut
i m'oblid del professor.

Amb en Toni Català
en temps de desdoblament,
feim un gran experiment
estudiam el cos humà.
   
Amb na Margalida Mas
ara feim accentuació                                                                           
i jo me faig el coió;
el meu interès és escàs.

Amb el professor Cerdà
treballam l'energia,
no ho fa amb alegria
només l'escolta n'Adrià.

Socials amb en Palmer
hem après d'agricultura
i adquirim molta cultura,
però jo ja no puc més.

La profe de castellà
ens ensenya Lazarillo
i jo pens amb el “membrillo”
que me menjaré demà.

La profe d'anglès, n'Homar,
té molt geni i és estricte,
però jo no en som addicte
i la voldria jubilar.

De na Lena vos vull dir:
tot el dia gesticula,
del riu sembla una angula
i de riure ens fa morir.

Cada dia amb furgoneta
en Carlos ve a l'institut,
té un alemany collonut
i del renou té rabieta.

Em Guiem em té mania
tot i que explica bé,
i jo ja no sé què fer
per sofrir-lo un altre dia.

Els cabells despentinats
sempre du la professora,
és molt bona oradora
però ens té a tot cansats.

En Ferran és el millor
tot el dia ens té ocupats,
però ens té molt carregats                                           
preparant l'exposició. 

 3rESO B i C Projectes
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada