dijous, 18 d’octubre del 2018

La meva passió, el futbol...

Temporada 2012 amb l'Independiente, a Son Sardina
La meva afició és l'esport. El meu esport preferit és el futbol. Fa molt de temps que vaig sempre amb una pilota als peus. Jo juc a l’Independiente Camp Redó de mig-centre ofensiu i duc el número 11.L'any passat vaig fer 42 gols, Pichichi de la meva lliga. Vàrem quedar tercers, però enguany ja hem començat la lliga i hem fet tres partits; un empatat, l'altre guanyat i el darrer també guanyat. Bé, aquest any jug més de centrecampista creador de joc,duc 0 gols i 7 assistències en 4 partits. L'estiu passat vaig participar a un campus de l'Athletic De Bilbao, a Lezama, que és on entrenen les categories inferiors del club. He anat 3 pics a la selecció balear.
El meu equip preferit és l'Atlético de Madrid. El meu jugador preferit és Antoine Griezmann, bàsicament perquè juga en la mateixa posició i el meu estil de joc. Però per mi,  el millor jugador de futbol i de la història és Leo Messi. El jugador que menys m'agrada és Sergio Ramos. em sembla que no fa un bon joc.
Juanjo Oliva, 3rA

               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada