diumenge, 26 de novembre del 2017

Dia Internacional de la Música

El Dia Mundial de la Música es va celebrar el passat 22 de novembre, coincidint amb Santa Cecília, la seva patrona.
Amb l'objectiu que conegueu una mica més els companys de 3rC, he volgut fer un reportatge sobre la gent de la classe que toca o tocava algun instrument, o que està d'alguna manera dins d'aquest magnífic món, anomenat Música.

En Joan als sis anys va començar a l'Escola de Música Ireneu Segarra. La seva família també va tocar la guitarra i ell la va tocar fins als deu anys, també feia llenguatge musical. Ho va deixar perquè encara que els seus pares li donaven suport, ja li feia peresa anar-hi i també s'angoixava. Així que ho va deixar.
N'Andrea als sis anys va començar amb la guitarra a Ireneu Segarra, i li varen impartir classes de guitarra i llenguatge musical durant quatre anys. Després va anar al Conservatori, on va fer la prova d'accés, però en comptes d'accedir al Conservatori amb la guitarra, la varen agafar amb l'arpa i va cursar dos anys, però ho va haver de deixar perquè s'estressava massa, ja que era molt estricte.
En Jordi als deu anys va començar a tocar la percussió i als sis anys va començar a l' Escola de música del Pont d'Inca perquè li feia ganes i l'atreia tocar la bateria, li agrada molt i cada dijous assaja. També la seva germana toca el clarinet i encara segueixen.
Na Mariona va començar als set anys a anar a l'Escola de Música Ireneu Segarra perquè una amiga en feia i va decidir, amb un grup de nines, començar amb la música. Durant quatre anys li varen fer classes de contrabaix, va elegir aquest instrument perquè totes les seves amigues tocaven la guitarra i ella volia fer alguna cosa diferent, i també com que era gros i diferent el va triar i després ho va deixar perquè no tenia temps per als estudis.
Jo, na Carmen Sánchez, vaig començar als set anys a tocar el clarinet a l'Escola de música de Son Ferriol, on vaig estar uns dos anys i després em varen fer classes a la Banda de l'Almudaina, on també vaig estar dos anys. Després, a quart de Primària, vaig anar al Conservatori, on em feien classes de clarinet, coral, llenguatge musical i col·lectiva; allà vaig estar quatre anys, és a dir, vaig fer els quatre anys d'Elemental i després vaig haver de deixar-ho perquè ja anava a primer d'ESO i per compaginar les dues coses era molt difícil, així que ho vaig deixar. Actualment toc a la banda del Camp Rodó.

Carmen Sánchez de 3r C

Na Carmen amb el seu clarinet

En Jordi ben content amb la seva bateria

En Joan de petit, molt concentrat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada