dijous, 28 de desembre del 2017

Una carta als Reis d'Orient molt especial...

Estimats Reis d'Orient,

M'agradaria fer una carta especial, diferent, i que no fos necessari anar al "Corte Inglés" o a "Juguettos" per fer realitat els meus desitjos. M'agradaria que canviàssiu una part de la meva personalitat i que aprengués a escoltar més els altres i no impedir que s'expressin. Pel que fa a la meva família voldria que els meus cosins no canviassin de casa cada cap de setmana, que el meu padrí tornàs a caminar i que no ploràs quan veu que no se'n recorda de les coses. També m'agradaria que el meu pare es retiràs perquè pogués venir a viure amb nosaltres, a Mallorca.
Vos deman que desaparegui la discriminació, tant racial com cultural, que la gent pobra trobi solucions al seu problema i que no hagin de viure al Parc de les Estacions o a les Rambles demanant almoina. Finalment, per al meu planeta estimat, deman que no hi hagi escalfament global, que nins de dotze anys no hagin de dur una metralleta a les mans matant persones que podrien ser la seva família. I, finalment, que els empresaris o caps de fàbriques es posin d'acord i no produeixin coses contaminants.
Aquesta és la meva carta de desitjos; esper que es pugui fer realitat...

M.D.B  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada