dijous, 27 d’abril del 2017

Més haikus...

Que bell trobar l'amor, no serà la persona perfecta,
però si la que voldràs tenir al teu costat sempre.

Gonzalo Jaca

Avui et regal aquesta rosa per demostrar-te el meu afecte,
i tu m’entregues aquest llibre ple d’amor.

Júlia Servera

No tenc paraules per demostra-te el meu amor,
però amb aquesta rosa segur que et sentiras molt millor,
AMOR.

Sofia Ruíz

Quan et mir,els ulls em ballen com un colom, tu voles per a mi,
cada dia que et mir em fas sentir boig per tu.

Vicente Romera

Tu ets la persona que jo més estim.
Però mai m’enrecord que tu no m’estimes,
tot i així mai defalliré.

Lourdes Castedo

La vida sense tu és molt grisa, ets la raó de la gelosia.
La dita “ l’amor mata” s’inspirà en tu.

Marc Pizà



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada