divendres, 21 de setembre del 2018

Els nirvis del primer dia...


Ara que ja feim 3r d’ESO, volem recordar com ens sentíem nosaltres el primer dia de classe a un centre nou i, per això, hem parlat amb em Biel Comas i n'Aina Pozas, de 1r d’ESO C, i ens han contat això:
"El meu nom és Biel i vaig fer Primària al col·legi Públic de Pràctiques. Em va agradar molt perquè estava amb tots els meus amics d’Infantil. Sempre he tret bones notes, però crec que si hagués estudiat més el curs passat m’hauria anat molt més bé, per això aquest curs venc amb ganes d’estudiar i aprendre molt.
El que més por em feia de Secundària era no tenir els meus amics de sempre i haver de canviar de centre. Per ara m’està agradant molt l’institut i estic fent amics nous cada dia. Una cosa que no m’agrada molt és haver de canviar tant d’aula. Per ara, la meva assignatura preferida és Educació Física i la que menys m'agrada és Plàstica, més que res perquè no sé dibuixar massa bé i no m‘agrada molt. Estic amb moltes ganes de començar i fer-ho bé".
Alumnes de 1rC en el seu primer dia d'Educació Física

"El meu nom és Aina i en aquests tres dies que duim a Secundària he notat uns quants canvis respecte a Primària. Jo he fet Primària al CEIP Pràctiques, allà la meva assignatura preferida era Anglès i la que més em costava era Matemàtiques.
A Secundària el que canvia són les amistats, el professorat, que tenim armariets (taquilles). A més, feim tres hores de Música i Plàstica i tenim una hora més al dia, ja què començam a les vuit.
La veritat és que Secundària m’agrada més que Primària, les classes són més tranquil·les, amb els armariets no anam sempre carregats, anam variant d’aula i així no estam sempre asseguts. He conegut nova gent, encara m’he d’acostumar a la rutina, però crec que ho faré i que disfrutaré molt d’aquesta etapa".

Carla i Nathalie, 3rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada