dijous, 11 de maig del 2017

Ja tenim la portada de l'agenda per al curs que ve!


El guanyador del concurs de portades de l’agenda del 2018 ha estat en Miquel Oliver Puigròs, alumne de 2n de batxillerat B. Li hem fet unes preguntes...
Entrevistadora: Miquel, saps que has guanyat el concurs de portades per a l'agenda 2017-18?
Miquel: No. La veritat és que és la primera notícia que tenc!
E: Per què vares participar? Com la vas fer?
M: Vaig fer el dibuix, perquè com que a mi m’agrada dibuixar, van demanar-me que participés en el concurs. Primer el vaig fer a mà i després el vaig retocar amb l’ordinador.
E: Què representa el teu dibuix? Com et sents sabent que l’any que ve el teu dibuix serà la portada de l’agenda de tothom?
M: Per a mi representa la llibertat d’expressió. Bé, jo l’any que ve ja no estaré aquí, però la veritat és que estic molt content.
E: Has guanyat alguna vegada algun altre premi?
M: Sí, un trofeu per fer una figura de fang.
E: Tens alguna altra afició, a més de dibuixar?
M: Sí, escoltar música.
E: Gràcies pel teu temps Miquel. Enhorabona!

Mireia, Alejandra i Laia, 3rC 





 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada